今天推薦的歌曲是 謎幻樂團的 demons

最近很喜歡這首歌!

節奏算是輕快型

而且我好喜歡This is my kingdom come這邊的節奏喔

不知道大家知不知道這個樂團

其實我也是突然知道後立刻去聽他們的歌曲

後來熱愛這首歌了!

所以這週推薦這首歌給你們~

如果可以,希望每周能推薦一首歌給大家拉!

 

When the days are cold
And the cards all fold
And the saints we see
Are all made of gold

When your dreams all fail
And the ones we hail
Are the worst of all
And the blood's run stale

I want to hide the truth
I want to shelter you
But with the beast inside
There's nowhere we can hide

No matter what we breed
We still are made of greed
This is my kingdom come
This is my kingdom come

When you feel my heat
Look into my eyes
It's where my demons hide
It's where my demons hide
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide
It's where my demons hide

When the curtain's call
Is the last of all
When the lights fade out
All the sinners crawl

So they dug your grave
And the masquerade
Will come calling out
At the mess you made

Don't want to let you down
But I am hell bound
Though this is all for you
Don't wanna hide the truth

No matter what we breed
We still are made of greed
This is my kingdom come
This is my kingdom come

When you feel my heat
Look into my eyes
It's where my demons hide
It's where my demons hide
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide
It's where my demons hide

They say it's what you make
I say it's up to fate
It's woven in my soul
I need to let you go

Your eyes, they shine so bright
I want to save their light
I can't escape this now
Unless you show me how

When you feel my heat
Look into my eyes
It's where my demons hide
It's where my demons hide
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide
It's where my demons hide

[中文歌詞]

當日子是冰冷的
手上的牌也已成局
那些我們看到的聖人
全是黃金打造的
當你的夢都成空
而那些我們擁立的
原來都是最壞的
血只能變得汙濁

我想隱藏事實
我想保護你
但與這內心的野獸具在
我們沒有地方可以躲藏
不管我們是什麼種族
我們都是貪婪做的
這就是我的西天
這就是我的西天
當你感到我的溫度
看進我的眼
那裡就是我隱藏邪惡的地方
那裡就是我隱藏邪惡的地方


別靠得太近
裡面很黑暗
那裡就是我隱藏邪惡的地方
那裡就是我隱藏邪惡的地方

當最後的一切是謝幕之時
當燈光都開始淡去
所有的罪人蠢動
他們挖開你的墳
並且這些假面還會指責著
你所製造的一切混亂

不想讓你失望
但我身陷地獄
雖然一切都是為了你
我不想隱藏事實
不管我們是什麼種族
我們始終是貪婪做的
這是我的西天
這是我的西天

他們說一切取決於你
我說其實取決於命運
它已織進我的靈魂
我得讓你走
你的雙眼閃得如此明亮
我想留住那些亮光
如今我已無法逃脫
除非你能指引我

arrow
arrow

    winni 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()